kenguru Skrevet Januar 15, 2013 Skrevet Januar 15, 2013 Takk Ser at den ligger i kategorien "ABS giver", sikkert det som forvirret ekspeditøren hos Biltema.
kabeldeigen Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Skrevet Januar 15, 2013 Takk Ser at den ligger i kategorien "ABS giver", sikkert det som forvirret ekspeditøren hos Biltema.
huldra66 Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Skiftet nettop ene fremme på min og brukte biltema sin , funket som ett skudd Vær oppmerksom på att girkassen kan/vil tulle når en har en dårlig ABS sensor fremme, begge sider gir samme feil. Symtomet er att den ikke altid girer videre men blir stående i samme gir , en kan og føle vibrasjoner i bremsepedalen under svak bremsing . Kan være lurt å bytte begge samtidig , det burde jeg gjort for 2 år siden. Hilsen Terje
kenguru Skrevet Januar 16, 2013 Skrevet Januar 16, 2013 Takk for tips og råd Gjelder dette også når jeg har manuelt gir?
huldra66 Skrevet Januar 17, 2013 Skrevet Januar 17, 2013 Takk for tips og råd Gjelder dette også når jeg har manuelt gir? Nei på manuell gir så går du ivertfall klar av gir problemene , men vibrering i bremsepedal vil nok kunne være det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå