Jckf Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Bilen er hentet =) Feil og mangler Bremsene må pumpes for at de skal ta. Luft? ABS-lampe lyser av og til. Dårlig kobling til en/gåen sensor? Høyre bakdekk henger på bremsen. Kjørelys fungerer ikke. Blinklys fungerer ikke (ingen av dem). Blinklys venstre forran er most sammen med fronten. Viskere for lykter er most. Lykteglass nær venstre mangler. Tomt for spylevæske ;p Vindusviskere visker så godt som ikke. Antenne går ikke opp som den skal. Dekk forran er slitt. Hvinelyd forran av og til. Hjullager? Planer har jeg ikke mange av, annet enn å fikse det som er listet over. Om noen har tips eller idéer er det bare å komme med dem =)
Jckf Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 Jeg kommer til å logge prosjektet på http://mekking.no/ og håper at andre E23-eiere også kan ta turen innom =)
Jckf Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 Har sett det forumet, men det virker totalt dødt. Også ligger det på en shabby gratistjeneste. Tenkte jeg kunne få til noe mer "skikkelig" =)
Jckf Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 Vi kom ikke langt før muskekraft måtte erstatte motoren, men bilen står nå utenfor =) Kan noen fortelle meg hva disse varsellampene indikerer?
Jckf Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 Oppdaterte første post med feil og mangler. Se også nest siste post. Jeg vet fremdeles ikke hva alle lampene betyr.
Jckf Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 Ny kalipper høyre bak ble bestillt for noen dager siden, og blir hentet og montert i dag. På fredag skal jeg skaffe karosserideler =)
NBCustom Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 du trenger 8,5 og 10"x17 og masse senk, da blir det jævlig heftig
Jckf Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 I går tok vi setene ut av bilen for å vaske dem. Begynner å bli kaldt ute, så leter plass med varme. Må ryddes kanskje? Ny kalipper! Nye bremsklosser bak. På den ene klossen på høyre bakdekk var metallet blitt så mye som en millimeter tynnere! Tok også av den voldtatte skjermen.
Jckf Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Luftet hele bremsesystemet. Gikk med en liter væske, men nå tar bremsene etter så lite som noen cm =D I motsettning til 3 fulle pump.
Jckf Skrevet Februar 22, 2011 Forfatter Skrevet Februar 22, 2011 Har stått stille en stundt (kaldt ute om vinteren!), men har bytta skjermen som var ødelagt. Fant delebil med ~samme farge (Y) Har også fått lys i alle lyktene forran og bak, samt blinklys (selv om de virker litt sporadisk o_O). Har også resatt service-lampene i dashbordet. Skal bare finne en fanger å sette på forran, så bærer det avgårde til NAF =) De finner sikkert flere ting som må fikses =P
Jckf Skrevet Mars 22, 2011 Forfatter Skrevet Mars 22, 2011 Har fikset alle lys forran og bak nå, så da gjennstår bare blinklysene (sjekke reléet hvor enn det er) og en fanger forran så bærer det til NAF =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå