handsome Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Hei hei! Jeg har en BMW e30 1988 320i som er påbegynt som prosjekt.. Og lurer på om noen er intr i denne.. Det er en svenskregistrert bil som kun er fortollet. Har påbegynt demontering av bilen: - Tatt ut varmeapparat - Tatt ut teppe - Begynt og pusse gulvet for å sveise noe rust hull, og ordne det som var "fikset" av tidligere eier. Har funnet rust noen steder (ikke hatt den på bukk etc!): - Hull mot fremskjermen venstre side - Hull mot fremskjerm høyre side - Hull mot bakskjerm høyreside bak - Hull mot baksjerm venstre side Bilen: - 1988 modell - 320i - Svensk - Gått 290000 km ca - Grå (lacksilber metallic) - Kappet fjørene foran, ikke vet jeg hvorfor? Mine planer da, var å kjøpe en dele M3 og bygge noe gromt, men ettersom tid er ett stort problem for tiden, er det bedre at noen andre får bygd denne til noe gromt.. Så om noen kunne være intr. i en E30 peosjektbil, så ta kontakt! Denne har ett godt potensiale! Lurer du på noe? Trenger du flere bilder? Ta kontakt da! Mats Hansen mats.w.hansen@gmail.com Pris: BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toree Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Starter på 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Tenker nok litt mer.. Fått bud 6500kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kleven Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Takk for handelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 Får håpe du blir fornøyd, og at du lager noe gromt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå