MagnusHN Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Hvis noen har noen strøkne framseter i sort sportskinn m/varme og m3 bakfanger, må også være rimelig strøken, ta kontakt 95794680 eller PM Har en sort hattehylle med solgardin til sedan u/bremselys, u/nedfelbar rygg, m/ hull til nakkeputer som jeg vil bytte/ selge. Da jeg trenger en m/bremselys.
MagnusHN Skrevet November 13, 2010 Forfatter Skrevet November 13, 2010 Bump... Ingen som har framseter de selger? enten sport eller vader med varme?
MagnusHN Skrevet November 14, 2010 Forfatter Skrevet November 14, 2010 Er bare ute framseter da jeg har fått tak i resten
baremats91 Skrevet November 17, 2010 Skrevet November 17, 2010 har helt strøkne vader stoler, manuelle med varme, grått alcantara. følger også med OMP 4 punktsbelter er ikke helt 100% sikker på om jeg skal selge, men får jeg en god pris så selges de
MagnusHN Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Skrevet Desember 11, 2010 Hvis noen har noen strøkne framseter i sort sportskinn m/varme og m3 bakfanger, må også være rimelig strøken, ta kontakt 95794680 eller PM Har en sort hattehylle med solgardin til sedan u/bremselys, u/nedfelbar rygg, m/ hull til nakkeputer som jeg vil bytte/ selge. Da jeg trenger en m/bremselys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå