Disaster Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Kan hente dem i morra jeg om de er hele og pene Hvilket merke er det (inpro?) og er det H1?
MagnusHN Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Er det begge lyktene eller?? og hvordan er standen??
andreee Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Begge lyktene ja de er fine de ja!.. Vet ikke merke er noe orginalt greier .. Høyestbydende Innen imorgen kl 12:00. Mvh =)
andreee Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Bor i skien jeg Eller forresten vi tar høyestbydende innen ikveld kl 12 så kan jeg få sendt de imorgen , så lenge kjøperen betaler i kveld/morgentidlig
Disaster Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Bor i skien jeg Eller forresten vi tar høyestbydende innen ikveld kl 12 så kan jeg få sendt de imorgen , så lenge kjøperen betaler i kveld/morgentidlig Hehe betaler når jeg henter dem i morgen jeg Har ingen negative anmerkninger her inne så stol på meg, du slipper å sende og Kan hente dem rundt lunsh tider ca 11:30 - 12:00..............
andreee Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Fikk ett forrykende bud så da er disse solgt! Beklager til de som ikke fikk , alle kan ikke få..
Disaster Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Fikk ett forrykende bud så da er disse solgt! Beklager til de som ikke fikk , alle kan ikke få.. Var dette en seriøs salgstråd eller bare tull? vi fikk jo ingen anledning til å by ???? hehe..... Jeg kaller det for å bite seg selv i halen
andreee Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Det var en seriøs salgstråd .. Men så fikk jeg så bra bud jeg vist ejeg ikke kom til å få så mye .. Ja det gjor vondt! ;p
Disaster Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Det var en seriøs salgstråd .. Men så fikk jeg så bra bud jeg vist ejeg ikke kom til å få så mye .. Ja det gjor vondt! ;p ?????????????????????????? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå