magnch Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Har en E60 525 DAT '05. Plata som stod i da jeg kjøpte den var en 2005 Business. Funka aldri, så har forsøkt i lang tid å laste ned en pirat. Har nå prøvd 3 forskjellige business '09/'10 uten hell. Står bare unable to read medium. Alle 3 har vårt på ca 4GB. Kan en eller annen være så snill og forrklare meg nøyaktig hva jeg må gjøre? TUSEN takk for hjelpen.
stian1990_2 Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Det har ikke noe med at leseren leser bare + eller minus - plater, og du brenner med det motsatte? Hvordan brenner du filen? Du unrarer ikke bare iso fila og brenner ut? For slike iso filer skal brennes som en iso fil via brenneprogrammet, altså, brenneprogrammet unrarer filen, samtidig som den brenner plata.. Tenker feilen ligger her en plass, siden du får beskjed om at platen ikke kan leses.
magnch Skrevet September 20, 2010 Forfatter Skrevet September 20, 2010 Takker for svar, men har akkurat fått info om at det kreves oppdatert firmware fra 2005 og eldre...Og dette fåes kun fra forhandler. Er fortsatt interessert i tips til nedlastnings site av en 2005 versjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå