rakett Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 3.8 motor i deler selges: Komplett plenum med gass spjeld og motor ledningsnett¨ LMM med original luftfilterboks 3,8 hjerne original 7200 rpm 3,8 hjerne chippet 7500 rpm 6 stempler på råder fra en og samme motor, ikke diverse deler. Alle i bra stand bortsett fra litt lagrings rust. Tannhjul som bolter på veiva (såkalte "hubben"?) Topplokk, med kammer og kam bukker, kamdrev, eksosventiler, deksler etc. Eneste som mangler er innsugsventiler egentlig. Ventilsetene må freses. Har også oljefilterhus, oljepumpe, bunnpanne (delvis knust) 3,8 veiv, skjært på en råde tapp. 3,8 blokk, må borres på en sylinder, ingen sprekker. komplett s38b38 topplokk bud over 3800 norske kroner: Topp, kammer, kamdrev, coiler, m power deksel, 7mm gjengede umbraco skruene følger med, føler foran på kammen, eksosventiler, deksel bakerst på baksiden av toppen bak kammene, løftere (alle), alle ventilfjærene og retainere og klips.... Kambukker selvfølgelig, originale og nummererte som de er fra fabrikk,alle er der. Eneste jeg vet sikkert mangler er innsugsventiler.
bmw_man Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Hei. Hvorfor mangler innsugsventiler.? Solgt de.?
rakett Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 innsugsventilene er der alle unntatt en som mangler, men de er bøyd... KAn følge med, men bør enten rettes eller kjøpe nye
bmw_man Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Hvis innsugsventilene er bøyd har ikke jeg lyst på den toppen. lurt å sjekke for sprekker i kam-vugga, kam-bukkene og få kontrollmålt kammene. de kan bli bøyd av trykket fra stemplene som har forårsaket de bøyde ventilene. Har tilogmed opplevd kammer som har brukket etter å ha blitt brukt opp igjen etter en slik støyt.
rakett Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 Hvis innsugsventilene er bøyd har ikke jeg lyst på den toppen. lurt å sjekke for sprekker i kam-vugga, kam-bukkene og få kontrollmålt kammene. de kan bli bøyd av trykket fra stemplene som har forårsaket de bøyde ventilene. Har tilogmed opplevd kammer som har brukket etter å ha blitt brukt opp igjen etter en slik støyt. ja jøss, kan vel like greit bare kaste hele toppen.... Tror jeg gjør det like greit jeg. Akkurat som en komet kan treffe planeten mars, forårsake et lysglimt på jupiter som igjen treffer månen og lager en nedsmelta område MIDT i topplokket, alt sammen takket være noen bøyde ventiler og fordi chuck norris er så tøff... Neidu, å male fanden på veggen kan du drite i. Toppen er sprekkfri, rett, og trenger kun en ventilsetejobb. Så kan du fuzze rundt med de knekte kammene dine aleine bmw_man...
bmw_man Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Spar meg sarkasmen. fortalte kun om egne opplevelser.
bmwogvw Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 hei, hvor holder du til? ca pris hadde du tenkt for alt?
Hopen Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 Jeg tar ledningsnettet.. Har ikke kommet så langt med motorbygget at jeg har giddet å brydd meg om det enda, men siden det ikke er så lett å få tak i må jeg slå til.. Sender du meg pris på pm?
rakett Skrevet September 27, 2010 Forfatter Skrevet September 27, 2010 sendt deg PM h0000pen. bmwogvw: Holder til en halvtime syd for oslo!
bmwogvw Skrevet Oktober 18, 2010 Skrevet Oktober 18, 2010 noen som vet om dette er solgt?? svarer sjeldn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå