xitius Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Rå bil selges, 2,8liters rekksekser ! Veholdt bil av eldre eiere. MYE utstyr, elektriske memory seter, m-sport front, svart innvendig taktrekk, avtagbart hengerfeste,motorvarmer, coming home lys osv..se utstyrsliste nedenfor. eugodkjent nå i sommer 17" vinterfelger Pris er diskuterbar ved rask handel. Kmstand 233tusen- Legger til at Active Autowerke kjører tilbud på kompressor til disse Ring på 40 20 32 22 om du lurer på noe, Ikke post det her..sjekker sjelden dataen ! Trykk her for flere bilder http://gallery.me.com/stianh#100124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 bump.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 ekstremt liten respons ?! Kan ta innbytte i e92 / e46 m3...etc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Oktober 12, 2010 Share Skrevet Oktober 12, 2010 E46 m3 var vell litt ekstremt? Hva med e36 m3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 hvor mye feil er det på den? siden den går så billig.. Hadde jeg blitt kvitt min egen så hadde jeg kjøpt denne med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Den har ikke noen kjente feil eller mangler. Bilen er bra,godt vedlikeholdt. Hatt eldre eiere fram til forrige sommer da jeg kjøpte den(25år) grunnet behov for bil etter at 320dieselen min havarerte motoren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Svært dårlig respons - enda folk mener at jeg har priset den lavt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 bump bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xitius Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2011 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå