Olan Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Justerte inn en slakk på styresnekka mi for en gos stund siden og i det siste har jeg mista styringa på bilen når jeg f.eks kjører i rundkjøringer og det er vått ute. Når bilen står i ro og jeg legger om på rattet kommer det en slags pipe/hyle lyd og jeg kan ratte så mye jeg vil uten at det stopper Kjenner også en slags pulsing i rattet. Kan dette være gåen snekke/servopumpepumpe ? Og vil en snekke som har stått på E28 med m20 motor passe over på E34. Takker for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjrnar89 Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Justerte inn en slakk på styresnekka mi for en gos stund siden og i det siste har jeg mista styringa på bilen når jeg f.eks kjører i rundkjøringer og det er vått ute.Når bilen står i ro og jeg legger om på rattet kommer det en slags pipe/hyle lyd og jeg kan ratte så mye jeg vil uten at det stopper Kjenner også en slags pulsing i rattet. Kan dette være gåen snekke/servopumpepumpe ? Og vil en snekke som har stått på E28 med m20 motor passe over på E34. Takker for svar ! Har du trammet for mye? Kan jekke opp forhjulene og svinge uten motoren i gang for å se om det er for stor mekanisk motstand. Har den nok servoolje? Trenger du styresnekke til e34 har jeg evt det: viewtopic.php?f=14&t=161854&p=1681656#p1681656 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bandit Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Sjekk nivået på servooljen. Høres ut som om du har for lite. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Sjekk nivået på servooljen. Høres ut som om du har for lite. Nivået på servoolja er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 bumper deler av denne.. Kan jeg bruke snekke fra E28 med servo på E34 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 bumper deler av denne.. Kan jeg bruke snekke fra E28 med servo på E34 ? prøver igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå