KB Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 hei, Har en 95 e36 320i med M52B20 som går ujevnt og veldig lavt på tomgang. Det er verst ved kaldstart, da går den kansje ned mot 200-300RPM før den dauer, eller av ogtil henter seg litt opp igjen. Når motor er driftsvarm går den bedre, Da kan jeg ikke se at turtelleren beveger seg men jeg kan høre at motoren går bittelitt ujevnt i fast rytme. Jeg har ikke problemer ved kjøring verken når den er kald eller varm. Noen som har opplevd lignende eller har noen formening? om hva det kan være? tomgangsregulator? takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeoNico Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Veldig vanlig med feil på kamsensor avgass på disse motorene. Ta en diagnose på mekonomen for 200kr, så Finner du det fort ut:) lett å skifte er det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KB Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Takk for svar men fant ut at innsugsbelgen var sprukket i "nozzelen" som går ut til tomgangsregulator var sprukket så jeg teipet den igjen og bilen sviver nå fint. ny belg bestilt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Hei KB Kan du gjøre meg en kjempetjeneste å ta bilde av motoren din og legge ut her. Har en 320 1994 mod M52 B20 motor i min (sannsynligvis) Vil bare sammenligne utseendet på motorene Veldig takknemlig om du har mulighet for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå