Haakjin Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Jeg trenger en del deler til E28n min, så spytt ut om du har noe av dette: - M-tech ''vinge'' - Preface grøftelys - Skinn dørtrekk til hele bilen - Skinninteriør eller noe annet tøft - Frontleppe til preface Mvh Håkon Send meg en melding Jeg er vell egentlig ute etter mange deler til e28 , så bare skriv hva dere har , så tar jeg kontakt Send en pm eller send melding/ring meg på TLF: 915 43 912 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Har mtech interiør tilsalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Mener å huske at det var du som hadde et blått ett? Med slitte framstoler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 25, 2010 Share Skrevet Oktober 25, 2010 Det stemmer, slitt førerstol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2010 Okei, vet om et grått i mitt distrikt skjønner du, som er like slitt , men slipper å stresse med frakt, men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet November 3, 2010 Forfatter Share Skrevet November 3, 2010 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå