Tucabi Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Hei. Har byttet oje og filter på min BMW E36 316I 1993Mod, skulle resette oljeservice lampa, tok leding fra 7 til 19 (19 = Jord, vistnok) Holdt det der ca, 4Sec første gang, men gjikk ikke. Så prøvde igjen. Men da kom det bare store grønne firkanter i oljeservice-lampa Ser ca sånn her ut, ikke mitt bilde, og kun tegnet i Paint for å vise hvordan det ser ut: http://i55.tinypic.com/2w520j9.jpg Ser jævlig ut, men dere skjønner hva jeg skal frem til, så det jeg lurer på er: Hva gjør jeg for å få dette noramalt igjen? Er vel sikkert flere en meg, som har vært borti dette? Mvh. Tucabi
Gjest Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Du har jo gjort det rett, det skal være grønne firkanter der når servicelampa er nulllstilt.
AlXz Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 Er vel nettop slik det skal bli da? Du skal ha fullt med grønne firkanter, som etterhvert skal forsvinne én og én, helt til alle er borte. Da skal du bytte olje igjen og resette..
quatro84 Skrevet September 20, 2010 Skrevet September 20, 2010 jo er rett det her. stusset selv på det her når jeg tok det på min bil. men da skal det også sies at jeg er fargeblind:P
Tucabi Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 Hehe, ok. Første gang jeg prøvde det, trodde det bare skulle bli grønne streker under der jeg. Men da er det jo greit =) Takk for svar
Eksos Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Bare å skru av motorkontakta dette? alt er nummerert inni? Skulle ha gjort det samme selv..
kasper Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Jeg må alltid holde litt lenger enn 4 sekunder men. http://www.bmwe36blog.com/2007/02/24/re ... ice-light/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå