andreee Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 Beste bud til kl 11:00 , Om det blir betalt ikveld kan jeg sende imorgen. Mvh André
andreee Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 Denne er , tja tilnærmet ny Det hadde nokk stått med coil da så nei er ikkke det
andreee Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 Da var budrunden over.. Om jeg har fått betaling av Michaelp til imorgen , så sender jeg den til han Sender deg pm.
andreee Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 ikke hørt noe fra han som vant budrunden enda..
stianpej Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 kan du legge ut et bilde sånn vi får se tilstand å sånn? er fortsatt interisert... mvh. stian pettersen
andreee Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 Jeg orker ikke gå ut igjen på verskted å ta bilde av en tenningsforsterker! Den er lik alle andre ble kjøpt , så trodde jeg det var den som gjore att bilen ikke gikk så kjøpte jeg en ny til men det var ikke den som var problemet! Mvh A
andreee Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 The MSD 6A is the base model of the capacitive discharge multiple spark 6 Series design. Whether you have a powerful street machine, hard working truck or trick street rod, the powerful multiple sparks of the MSD 6A will ensure complete combustion. Benefits such as quicker ETs, easier starting, reduced plug fouling, more power and even increased fuel economy can be expected with the 6As high energy multiple sparks. Like all of the MSD 6 Series Ignitions, the 6A will work with virtually any vehicle as long as it has a 12-18 volt electrical system. It can be triggered using breaker points, a magnetic pickup or the output of an electronic amplifier. All necessary parts and wiring instructions are included. MSD 6A, 4, 6, 8-Cylinder PN 6200 OPERATING SPECIFICATIONS Operating Voltage: +10-18 VDC Negative Ground Current Requirements: 5 Amps-5,000 RPM 10 Amps-10,000 RPM RPM Range: 15,000 RPM with 14.4 Volts Spark Duration: 20 Crankshaft Rotation Energy Output Max: 105-115 mJ Per Spark Weight and Size: 2.75 lbs, 8"Lx3.5"Wx2.25"H Voltage Output Max: Primary: 460-480 Volts Secondary: 45,000 Volts (Blaster Coil)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå