Alecken Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2010 mrnelson skrev: Alecken skrev: Nei desverre.. Cash is king Er åpen for bud.. ikke lett å komme over 3,8 literne i god stand lenger ja sant det:) skulle gitt deg ett serøst bud på den jeg men må få solgt unna den golfen først:( Klart det.
blackpower Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Eg har jo gitt deg et bra bud, har du tenkt på det.
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Alecken skrev: Det er mange teorier ute og går om dette med senking av travers. Uten å gjøre dette vil ikke panseret gå igjen og du vil få litt feil vinkel på mellomaksling som resulterer i at du skifter hardykoblinger oftere enn du fyller bensin.. Så de fleste bruker å gjøre dette. Ferdige spacere på 20mm fås kjøpt hos http://www.300mm.deKan jo selvfølgelig lages selv også.. Min E30 med S38 har ikke senket traversen btw, er laget custom-motorfester på begge sider, og panseret går igjen, men er på kusehåret. Dette var slett ikke gal pris, lykke til med salget!
Gjest atlis Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Intressert i og bytte i S50b30? om det er med kasse, fikk det ikke med meg om det var det eller ikke.
Alecken Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 bluepower: for lavt bud. Kristian: Ja der ser man. Atlis: nei er igrunn ikke interessert i innbytte desverre. .
PM.Hagadøkken Skrevet Juli 26, 2011 Skrevet Juli 26, 2011 Stygt å dra opp igjen en gammel tråd, men har bare noen ting jeg vil si.. Til dere som vurderte å kjøpe denne; vær glad dere ikke gjorde det.. Det gjorde nemlig jeg, og fikk beskjed om at motoren skulle være i ypperlig stand! Det var den ikke... Har hatt påkost på den for 24000... Kan legge frem kvitteringer på dette. Tenkte bare det var greit å si ifra siden jeg ikke ønsker andre oppi samme situasjon fra denne selger. Mvh. Pål Marius Hagadokken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå