jacooob Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Hei.. viss noen ønsker seg et fint dvd dashbord til e36 coupe så er eg villi til å bytte likt for å få et orginalt. bilder av dashbord ligger under. helst i ålesundområdet, kan selges for en rimelig pris stig
Dirty Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 hva er prisen ? kunne hatt den i banebilen til carssoften
jacooob Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 du har ikke ett fint m3 dashbord da? vil helst ha ett i innbytte, men de må ver av den nye typen:D
jacooob Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 Hei.!! Har du bilde av dashbordet ditt da?
baremats91 Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 jeg har et originalt dashbord uten airbag, samme som du har, svart og grått, strøkent
Exscalibur Skrevet Oktober 28, 2010 Skrevet Oktober 28, 2010 hei jeg har 1 svart strøkent stående i stasjonsvogna mi. 1996 modell. vist du skrur det ut og setter inn ditt sitt kan vi godt bytte. ei gidda ikke og gjere det. Ålesund foresten
jacooob Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2010 hei jeg har 1 svart strøkent stående i stasjonsvogna mi. 1996 modell. vist du skrur det ut og setter inn ditt sitt kan vi godt bytte. ei gidda ikke og gjere det. Ålesund foresten Hei..du kan jo komme å sjå på de en dag om du vil? er ledi i helga:D jeg har et originalt dashbord uten airbag, samme som du har, svart og grått, strøkent Vil helst ha de litt i området.. men om du vil komme og hente de så er de opp til deg..tilfelle å sjå på det:D kan nå meg på 45257478, etter 4 .når eg ikke er på skole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå