JTS77 Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Er en eller flere løftere som ikke virker lenger på min bil. Har prøvd med flushing/motorrens noen ganger uten noe særlig effekt. Har kommet til den konklusjonen at eneste løsning er å bytte løftere. Noen som har erfaring med disse? http://kmcams.com/product_info.php?cPat ... cts_id=391 Ingenting å si på prisen iallefall
Ballder Skrevet September 21, 2010 Skrevet September 21, 2010 Jeg vil nå bare spørre om hva du legger til grunn for at dem er kaputte jeg.
JTS77 Skrevet September 21, 2010 Forfatter Skrevet September 21, 2010 Du skal få lov å spør Motoren løfterene sitter i er full av koks og også løfterne. Etter flere forsøk på å flushe motoren (olje og motorrens), er det ikke blitt bedre. Snarere tvert imot, da det har løst opp mye koks som antagelig ligger i en løfter. Har gått fler tusen i dyr castrol olje så å bytte løftere nå blir nesten billigere å bedre i det lange løp. Har nøyaktig samme lyd som han her
Beta Skrevet September 22, 2010 Skrevet September 22, 2010 Har du forsøkt rens med diesel? Tapp ut halvparten av oljen på motoren hell på diesel og start, la bilen gå på tomgang 3-5 minutter, tapp ut, fyll ny olje og bytt filter. har gjort dette på endel motorer opp gjennom årene å det funker meget bra..
JTS77 Skrevet September 22, 2010 Forfatter Skrevet September 22, 2010 Har du forsøkt rens med diesel? Tapp ut halvparten av oljen på motoren hell på diesel og start, la bilen gå på tomgang 3-5 minutter, tapp ut, fyll ny olje og bytt filter. har gjort dette på endel motorer opp gjennom årene å det funker meget bra.. Har vært klar over denne metoden.. men da å kun kjøre motoren på tomgang i max 30sek. Hvordan påvirker dette simmeringene? Har brukt pro-tec motorrensen og det funker bra, vil diesel fungere bedre enn den? Har du hatt lign lyder fra løftere? ref youtube filmen.. Ingen som har handla av km cams her?
JTS77 Skrevet September 24, 2010 Forfatter Skrevet September 24, 2010 Da har eg fått svar fra km-cams at de ikke hadde løftere til den prisen . Så da har eg stempla dem som useriøs og glad for at eg ikkje ble kunde der.
bmwkizn Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 Skal du bytte ventilløftere for at du har lik lyd i motoren som han med rådebank? Sikker på at du også ikke har rådebank da?
JTS77 Skrevet September 24, 2010 Forfatter Skrevet September 24, 2010 Ja, er helt sikker på at dette ikke er rådebank. Om ikke rensing fører fram er det nok bare å bytte løftere ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå