alexanderhansen Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 jeg holder på og kobler opp en forsterker jeg har kjøpt, alt skal være koblet til riktig jeg har fått en kompis av meg som har litt peiling til og sett på det. men jeg får ikke lyd i suben..? noen som vet hva det kan være? eneste det er også et problem som har oppstått mens jeg har holdt på om koblet dette her, der er at forsterkeren ikke får strøm når jeg har minus(jord) i forsterkeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Hvor henter du jord fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderhansen Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 metallet rett under baklykten, detter er det ikke jeg som har gjort men eier før meg, jorden fungerte helt fint på min egen forsterker som jeg brukte for noen dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 prøv din gamle forsterker.. funker den så er det feil med den nye forsterkeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderhansen Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 prøv din gamle forsterker.. funker den så er det feil med den nye forsterkeren.. det samme skjer med den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen123 Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Har du kobla opp noe nytt? lagt opp nye kabler? sjekka remote ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderhansen Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Har du kobla opp noe nytt? lagt opp nye kabler? sjekka remote ? jeg har brukt de samme kablene som før. sjekke remote? hvordan gjøres det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen123 Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Det er den som går fra spilleren til forsterkeren, den som gir beskjed om kortid forsterkeren skal slå seg av og på. Er ikkje sikkert du har den fram til spilleren, er noen som tar sånn hobby greier, med enten bryter baki bagasje rommet eller framme. Men sjekk ledningen som går utfra remote kontakten på forsterkeren, mangler den, så er det svaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderhansen Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 den er der det vett jeg. trodde du mente jeg skulle sjekke om det var noe gale med den, men jeg kan ikke forstå at det skal være noe gale med enten kabler elle forsterkere:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Hvilken bil er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderhansen Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 Hvilken bil er det du har? e36 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsen123 Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 ok, visst du har sjekka att du får strøm, på alt av kabler, og jord på jord. men husk att jord kabel skal være like stor dim som strøm. sjekka sikring på strøm kabelen? sikring på forsterker osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Hent remote fra plussen ... så ser du om den starter opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexanderhansen Skrevet September 22, 2010 Forfatter Share Skrevet September 22, 2010 ok, visst du har sjekka att du får strøm, på alt av kabler, og jord på jord. men husk att jord kabel skal være like stor dim som strøm. sjekka sikring på strøm kabelen? sikring på forsterker osv? ja, alle sikringene er som de skal, jord har jeg ikke sjekka, men regner med det skal være bra siden et er brukt for noen dager siden, men skal sjekke jord i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå