Gå til innhold

Prob. med org Stereo E39


 Share

Anbefalte innlegg

Heo folkens!

Når jeg kjøpte min E39, så hadde forrige eier kastet ut org spiller, og satt inn en vanlig cd spiller.

Nå har jeg satt inn org buisness spiller m/cd, og hentet kontakt som passer bak på høgger`r og koblet alt på.

MEN, skjer ingen ting! Det eneste som skjer er at alt lyser på den, alle knapper, både på radioen og cd spilleren.. Men lyser ikke i displayet..

Hva skjer?

Hjeeeeeeeeeeeelp!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

har akuratt kjøpt en e39 der det var akuratt samme problemet, klokken fungerer men ikke musikken, har enda ikke funnet ut av noe, men vis du nå har fikset det kan du gjerne gi meg noen tips:) Min bror nevnte at han trodde det kunne være noe med tyverisikring og noe om at den må resettes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det skal jeg gjøre, har lest på andre forum at at det kan bli en slitasje i ledningene der det er skarpe kanter, eller at det var noen feil koblinger vis forige eier har tuklet med ledningene, f.eks for å få den til å spille når tenning er av. kan se om jeg finner linken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått fikset det nå. Var mest sannsynelig en slags tyverisikring e.l som hadde gått. Lot bilen stå uten batteri i en time, så funka det =)

heldig du... har funnet ut at det er tennings kabelen som er koblet i CD spilleren som forårsaker dette... men ser ingen feil med den heller :? fått smekka opp en egen tråd for dette, så håper på at det blir noen fornuftige svar etter vært, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...