Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderes solgt til fordel for innkjøp av annen bil

original m50b25tu, stroket til m50b28, fjernet vanos. dobble

innsugskammer. topp er portet og mirafreste ventiler av autotrim i

trondheim. bunndel er bygd opp med H-profilråder, arp i råder og CP

stempler med kompresjon 8.5:1 alt av tetninger og lager er byttet ved

bygging. 2 stk manifoilder, en PPF grenrørsmanifoild for

bunnmontering, og en custom sveiset grenrør for toppmontering, begge

t3/t4 flens. en stk kinaturbo, god for 460 hk, og en irx 600 turbo.

denne er benket med 690 hk. innsug er byttet til gammeltypen m50 2.5

for bedre flow en originalt m52 innsug. siemens 880cc dyser, bensintrykkreg. JDM

intercooler og pop off. selges uten sprut! men map fra electromotive tec3r eller vipec kan følge med om ønskelig

bil, ribbet og montert veltebur. dette må gjøres om for og godkjenne

innen drifting, men kan fint brukes på vanlig banekjøring/frikjøring

og engangslisens. sparco bøttestol, e46 dashbord (trenger noe arbeid

for og bli 100% ) og ellers opplagt eget ledningsnett til

vindusvisker, lys foran og bak, bremselys, bensinpumpe. k-sport

coilovers, sveiset sperrediff. ellers er bil sjaber og endel rust

under, originalt IS understell.

kom med bud.

b7zi3a6jnb36pruw9nhq.jpg

rj26vc5hbcick3hcif7t.jpg

5sc5mu7wan0iiw1o6jxk.jpg

yg2coqr3h7ejes33rbdz.jpg

Skrevet

hadde tenkt og selge alt samlet i første omgang. men om jeg får solgt motor og gir komplett skal du få k-sporten for 5k, nypris for et år siden er 13k og det er pent lite brukt

  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...