Rune B. Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Blir så mye å skrive at jeg legger ved en link til Finn annonsen istedet http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24535536
fazerfreak Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Noe mer utfyllende spec på turboen ?
Rune B. Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 11, 2010 ARP bolter og dyser er solgt. Veit ikke så mye om turboen, annet enn at den skulle duge til minimum 350hk og være lett å få igang. Dette er det KAi Roger Bakken fortalte meg når jeg kjøpte den. Jeg har ikke brukt den selv. Den ble prøvemontert på en Sierra Cosworth, men den skulle nærmere 500hk, og da måtte han gå opp i størrelse. Den er altså bare prøvemontert og kjørt noen få kilometer på bil. Beklager at jeg ikke veit mer. Hva slags spesifikasjoner trenger du? Kan prøve å skaffe mer info om du er seriøst interesert.
takaasen Skrevet Oktober 11, 2010 Skrevet Oktober 11, 2010 ARP bolter og dyser er solgt.Veit ikke så mye om turboen, annet enn at den skulle duge til minimum 350hk og være lett å få igang. Dette er det KAi Roger Bakken fortalte meg når jeg kjøpte den. Jeg har ikke brukt den selv. Den ble prøvemontert på en Sierra Cosworth, men den skulle nærmere 500hk, og da måtte han gå opp i størrelse. Den er altså bare prøvemontert og kjørt noen få kilometer på bil. Beklager at jeg ikke veit mer. Hva slags spesifikasjoner trenger du? Kan prøve å skaffe mer info om du er seriøst interesert. Står sikker nr på eil lita plate på turboen. Kunne også trenge noen flere specs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå