Gå til innhold

Noen her som har kjøpt m3 fanger hos st import?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har blitt frastjålet en m3 fanger som jeg hadde kjøpt hos st import, noen inne på forumet her som har kjøpt en slik fanger som kan gi meg delenummeret på den, eller hvilke som helst nummer som, står på fangeren?? Takker for svar :)

Skrevet
Hei jeg har blitt frastjålet en m3 fanger som jeg hadde kjøpt hos st import, noen inne på forumet her som har kjøpt en slik fanger som kan gi meg delenummeret på den, eller hvilke som helst nummer som, står på fangeren?? Takker for svar :)

Trenger vel ikke dele nr på denne for å bestille ny?

Er vel bare å gå inn på nettsiden å bestille ny det

Skrevet
Blir vel litt feil å gi delenr på ny fanger fra gs, da den som ble stjålet var en kopi fra ST- til under halve prisen :P

Det stemmer nok ja :)

Da er det vel bare å ta en tlf til St.import så finner nok han dele nr på denne.

Skrevet

Men.. om den har samme farge som bilen din så er det vel en stor mulighet at de har funnet riktig? Eller var den ikke malt? :)

Kan nok hende det er samme delenr som en av kopifangerene til GS. Mange som handler på samme sted.

Skrevet

Ser ikke greia med å kjøre rundt med ulakkerte fangere jeg altså... huff.. den satt sikkert nesten ikke fast :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...