bjarne89 Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 neon som har lyst på en liten jobb? hjelpe meg å bytte lykter på min bmw e90? holder til i oslo:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet September 23, 2010 Forfatter Share Skrevet September 23, 2010 ingen som kan eller vil:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiva Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 skriv hva du vil ha hjelp til i topic så kanskje flere gidder å lese!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 er dette en hastesak ? om ikke så skal jeg mest sansynlig innover til oslo om et parr uker. har ikke gjort dette på en e90 før. men jeg tror at dette ikke vil bli noe problem å bytte. har gjort dette på endel biler. send meg pm om du er intrisert i hjelp. og om det er framlykter eller baklykter. (info) Xenon..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 det er frem lyktene som skal byttes. ikke xenon. det haster litt.burde få de av i løpet av neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
journey Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Ikke så vanskelig visst du kan skru litt selv: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=16842 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 nei, er sikkert ikke det. men så har ikke jeg noe erfaring med å skru bil. å null verktøy:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå