Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte jeg skulle koste på meg noen nye lykter til E36'en min, så noen "originale" angel eyes lykter på GS som jeg ble litt frista til å kjøpe, men usikker åssen ringene og helheten ser ut montert på bil

zf4veiclg5v2anvcf2sd.jpg

444-1110PXNDCE2 Oppgradert vare.

Frontlykter E-36 "Angel Eyes" sort,

fint om noen kan legge ut et bilde av hvordan disse ser ut på bil og hvordan ringene ser ut med lys, vil ikke ha sånne "juletre" ringer på bilen min :lol:

Skrevet

Jeg hadde sånne før, synes de var helt greie å se på. Men kvaliteten ang. plastikken på disse lyktene er en helt annen historie. Den haka som sitter på hovedlykta som du dytter blinklyset inn i, ja jøss. Prøvde 3 sett, varmet til og med plastikken før jeg prøvde.. Til slutt mente GS at jeg gjorde noe gæli, jeg ba dem prøve, men de fikk det heller ikke til. Kan hende jeg bare har vært jævlig uheldig. Kjøp noen andre istede..

Disse har jeg nå. Selvom det er samme produsent så røyk ikke disse.. Dessuten er de mye penere. Du skiller deg mer ut med "orginal" lykter enn angel eyes. Litt vel oppbrukt på e36.

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /90799.JPG

444-1110L-LD-EO (Alternativ vare for 63121393271)

Lykt E-36 komplett -5/94 v.s (ZKW)

Pris 1.612,50 kr. (inkl mva) 9 stk på lager.

Skrevet

vil helst ha angeleyes lykter, har vurdert lykter med ccfl teknik, men synes ringene er for smale, kanskje jeg venter litt til, kan hende det kommer noen andre fete lykter på markedet etter nyttår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...