saetern750 Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Lurte på om noen har en teori hvorfor parklysene på høyre side slutter å lyse av og til? er det noen relè i forbindelse med parklys? tror ikke det er kontaktfeil i bryter, har hatt denne ute og sjekket koblinger, og det kan jo umulig vær i pæreholdere i og med at det blir mørkt både fremme og bak...? Er jo vanskelig å feilsøke i og med at de forsvinner bare av og til. takker for alle svar:-)
bmw528 Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 hei.på e34 jeg har var det et rele som det var dårlig kontakt på.den stod på venstre siden på e34en.relet er sirka10-15 cm langt.jeg byttet det.å alt i orden.mistet kjørelysene også. mvh trond
Gjest Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Hadde også samme problemet tidligere, er et rele disse parklysene er koblet til. Vanlig lysrele.
bmw528 Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 på e34en går alt på den releboksen jeg fortalte.hær og fjernlys går på annet rele. trond
wicky124 Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 snart vil vel de på andre siden også koble ut til tider....både foran og bak...Så...bytt det gule releet i sikringsboksen...koster vel 3-400kr på gs...
saetern750 Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 da er jeg litt klokere på det. så disse releene sitter altså i sikringsboksen?
wicky124 Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 jupp, åpne panseret, rett foran rattet så sitter sikringsboksen, åpne, dra ut gamle releet (sørg for å ikke knekke klipsene) også sette inn ett nytt ett...
Eilerleo Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Lurte på om noen har en teori hvorfor parklysene på høyre side slutter å lyse av og til?er det noen relè i forbindelse med parklys? tror ikke det er kontaktfeil i bryter, har hatt denne ute og sjekket koblinger, og det kan jo umulig vær i pæreholdere i og med at det blir mørkt både fremme og bak...? Er jo vanskelig å feilsøke i og med at de forsvinner bare av og til. takker for alle svar:-) Hei på deg..Dette probleme har jeg selv hatt. sjekk det gule relet som sitter sånn cirka i midten av rele og sikrings boksen. Når et rele slutter å virke. så er det typisk at det virker på den ene siden før det blir helt borte. lykke til:)
bmwmaxi Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 http://bmwe32.masscom.net/sean750/musta ... dRelay.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå