Dalseid Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Har stilt et liggnende spørsmål før, men dukket opp et annet problem som jeg har fikset i mens, så tenkte bare lage en ny tråd. Er snakk om en E36 -92mod 320i. Noen ganger når jeg starter bilen så må jeg chinne en del for å få den i gang, mens andre ganger kommer den med engang. Når den står på tomgang hender det at den bare kutter helt og slår seg av. Når jeg kjører hender det at det kommer et kraftig nykk i bilen (tror den kutter, men at den starter med engang igjen siden den er i fart?). Noen som har en ide eller erfaringer fra lignende problem? På forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Veivsensor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseid Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Hei.Takk for svar. Er dette noe du har opplevd selv eller vert borti? Er det best å kjøpe på GS eller er det andre som er bedre/billigere? (Bare tenker dersom det skulle være noe annet). Mvh Dalseid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Noe jeg har opplevd selv, og kom frem på diagnose, men har også hørt andre oppleve det samme med defekt kam sensor. Jeg kjøpte original på bmw for en del år tilbake, og minnes den kostet ca 800 der. Tror kam sensor koster litt mer om jeg husker rett. Så på gs nå at dem koster 1200 pr stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Jeg hadde AKKURAT samme problem på min 520i E39..Tok diagnose, og fant ut at det var kamsensor. men bilen ble ikke helt bra,m så jeg bytta veivakselsensor også. da ble bilen god som ny Original BMW kamsensor på GS koster ca 1200.- Og veivakselsensor tror jeg kostet ca 1000.- De har også alternative varer (ikke original BMW del) som er billigere. Men anbefaler og kjøpe skikkelig varer med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dalseid Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Ja tenkte å kjøpe original deler. Så får bestille på GS da. Tusen takk for svar, begge to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå