LinkE34 Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 noen som har en som er eu godkjent og til 8k eller mindre? vet eg poster denne feil, men er flere som leser her, og det haster litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 hadde du doblet beløpet kan du få kjøpe blazeren min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 hm, lenge er den eu ok da? flotte biler det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 kjøp min eu godkjente opel corsa 96 mod 1.2 godkjent:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Den må inn på EU kontroll i våren tror jeg. tror dog ikke det burde være et problem. ligger en slags annonse i signaturen min, samt autodb og finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinkE34 Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 må si nei til corsaen og blazeren, selv om eg elsker de blazerene ! vi har hatt de i familien i årevis, de er konge biler, syns eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå