Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg solgte 1 sett med alu-dører, har fått betaling men kjøper har ikke hentet dem!

Det var en bruker her på forumet, og det er noen mnd siden også!

Jeg har mistet all kontaktinfo om vedkommende så det hadde vært flott (dersom kjøper leser dette) om du kunne tatt kontakt med meg så vi kan fullføre handelen!

Skrevet

tror jeg ville gått for å spore opp kontonret også, evnt sendt over en krone til kontoen hans og gitt beskjed om at han måtte kontakte deg via der :P (syns på nettbanken), er alt for lett for folk å si "det var meg" her på forumet ellers er jeg redd :?

Skrevet
tror jeg ville gått for å spore opp kontonret også, evnt sendt over en krone til kontoen hans og gitt beskjed om at han måtte kontakte deg via der :P (syns på nettbanken), er alt for lett for folk å si "det var meg" her på forumet ellers er jeg redd :?

jeg har vanskeligheter med å finne igjen kontonr også ser du..

Men jeg vet hva han jobber som, og hvor han har vært på ferie i sommer! Og meget sannsynlig vil jeg kjenne igjen navnet hans

Skrevet

ja men tro meg! er faktisk ikke morro å sitte med en eller aens 2500kr! ikke blir jeg kvitt dørene heller.. solgte dem egentlig bare for å frigjør litt plass samt at jeg ikke trenger dem selv :roll:

Skrevet
Solgte ikke du alu dører til Jimxd? fra kr.sand

det ringer ingen bjelle... vet med sikkerhet at han ikke er fra kr.sand!

Enten var det nordover eller en plass på vestlandet

Skrevet
Jeg solgte 1 sett med alu-dører, har fått betaling men kjøper har ikke hentet dem!

Det var en bruker her på forumet, og det er noen mnd siden også!

Jeg har mistet all kontaktinfo om vedkommende så det hadde vært flott (dersom kjøper leser dette) om du kunne tatt kontakt med meg så vi kan fullføre handelen!

Bra om alle hadde vert som deg...Ikke alle som gidder å si ifra om slikt kan jeg tenke meg !

Skrevet
Visst han overførte penger til deg, så kan du vel gå på nettbanken og finne konto nummeret hans.

det er noen mnd siden betalingen ble gjort, og jeg finner ikke igjen transaksjoner som er så gamle.. er derfor jeg prøver å finne vedkommende her inne ;)

Det siste jeg hørte fra kjøperen var at han skulle på ferie, og han skulle kontakte meg såfort han kom hjem igjen! og får å være sikker på å få dørene så betalte han dem før han reiste på ferie..

Og hvem er vell på ferie i flere måneder..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...