microkypex Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 Hei har fått ett problem på min e36 325i sedan. Takluke/vindusheis/sentral lås/innerbelysning/dør brytere fungere ikke mer. Har lest gjenom meste parten av det jeg kunne finne på nett angående denne kjente bmw feil`n og prøvd alt av triks. Dette har jeg prøvd/gjort: Skiftet comfort rele(NY) og comfort modul(x4) Tatt opp comfort rele og sjekket loddinger på den nye også. Sjekket og målt/ohm alle sikringer fant da ut at sikring nr 1 har bare 0.5v fulgte den ned til comfort rele`et. Satt opp jumper kabel fra en an sikring og da begynte vinduene og takluka og fungere Målt spenning fra comfort rele 12v på hoved strøm 0.5v på rød kabel med lilla stripe. Byttet alarm defa patriot 500x (alt er koblet opp via alarmen) Alarmen reagere på panser og bakluke bryter. Men alle dørene fungere ikke. Når jeg trykker på og av alarmen kommer innerbelysninga på og lyset vibrerer/blinker. Noen som har nå forslag på ka som kan være galt? Tusen takk på forhånd for svar Hilsen John E. Kan også nåes på tlf 98806669
microkypex Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 Må vel være noen som har nå tips i hva det kan være som er galt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå