NBCustom Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Hei. Vinterhjul som fulgte med min e23, vurderes solgt. Tror dette er til e36, men det veit dere bedre enn meg, legger ved noen bilder. Har et sett liggende med strøkne 16" felger liggende på låven med lite brukte piggfrie, med 205/50/16" Falken Espia piggfrie. I bra forfatning. Legger ved noen bilder, litt møkkete i og med at jeg trillet dem over jordet(på bildet). Pris 3000kr/evt gi bud. Tlf 95 15 66 91. Befinner seg på østlandet. Kan leveres i Drammen/Kongsberg/Hokksund/Numedal eller liknende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 bud mottas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 4000kr ved rask handel, kan bytte i 17-18" sommerfelger uten dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2010 bump, åpen for bud jenter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2010 ingen som trenger hjul til vinteren? er åpen for bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Jeg er interessert i 16" felger, men syns du har for høy pris for noe slikt. Du hadde sikkert hjulpet deg selv litt ved å spesifisere innpress og produksjonsuke på dekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Starter på 1000 jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2010 Jeg er interessert i 16" felger, men syns du har for høy pris for noe slikt. Du hadde sikkert hjulpet deg selv litt ved å spesifisere innpress og produksjonsuke på dekkene. hei, står det på dekket, når de er fra? i såfall kan jeg få sjekke det nå på fredag! ET skal jeg nok finne ut på fredag.. 1000kr blir nok for lite Jeg er åpen for bud som sagt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Oktober 20, 2010 Share Skrevet Oktober 20, 2010 Du spurte jo etter bud.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 påstår du at 1000kr er seriøst bud? tulling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rannem Skrevet Oktober 21, 2010 Share Skrevet Oktober 21, 2010 Du var ute etter bud og jeg gav deg ett.. Da har du en start som andre kan by ut ifra! Men etter slik som du uttaler deg her er jeg ikke lenger intressert. Svært useriøst! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2010 ja, det var jo trist når du byr 1000kr..da er det jo du som er useriøs. Jeg veit hva dette er verdt, derfor blir det useriøst med 1000kr. bud fra 3000 vurderes..kan se om jeg får hostet opp noen flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
McIver Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Jeg er interessert hvis de passer til e46. Jeg har disse, men trenger å bytte ut en eller to pga skade. Kjøper så klart alle 4 hvis du vil det;) Men jeg trenger å vite data (innpress ol.) om felgene slik at jeg vet de passer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå