bmw.e36 Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 hei.. jeg trenger TUV godtkjent papir til min støtfanger fordi jeg må vise bilen min til BT,jeg blei stoppe av kontroll å fikk mangellapp på støtfanger, jeg finner ikke mine TUVpapir og lurte på om noen her har slik papir og kan sende/scane meg det å da er jeg takknemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 Sikkert en idé å nevnte hva slags fanger dette er.. ? At man må ha tüv på fangere virker noe rart.., men det er da norge .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
journey Skrevet September 25, 2010 Share Skrevet September 25, 2010 De er blitt veldig opphengt i dette i det siste. Skal ikke være farlig å bli overkjørt lengre Er visst spesielt noen Rieger kit de ikke liker. Ikke sikkert de godkjenner med TÜV heller. Tror man sliter litt visst man blir overkjørt av en E36 uansett hva slags fanger han har. Men regler er regler, skal ikke være logisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Sikkert en idé å nevnte hva slags fanger dette er.. ? At man må ha tüv på fangere virker noe rart.., men det er da norge .. ifølge tråden han startet på onsdag er det en E46 M3 fanger. blei stoppa i dag jeg har M6 felg jeg, og sttøtfanger m3 e46 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw.e36 Skrevet September 26, 2010 Forfatter Share Skrevet September 26, 2010 det er en gassfiper m3 e46 som er til e36 faran,og V stylig fanger bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw.e36 Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 inger som har det??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Hvis du virkelig trenger det _ringer_ du til de som selger slikt og spør pent, kanskje betale en slump. Hvis du har gjort punkt 1., så var det rett å spørre her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå