Haakjin Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 God dag! Da har jeg vært meget dom å byttet ixen min i en fattig syncro golf, jeg ble så lei meg, at jeg impuls kjøpte en E28 528, som jeg så og si er meget meget fornøyd med, ser ut som et dass, trenger seg en overhalling både her og der. Men det blir med litt tid. Planene er vell å ha den klar til lappen neste år i oktober, allså, jeg får forhåpentligvis lappen november 2011 og da når vi kommer til Januar 2012, da er dette veteran<3 Dette gleder jeg meg til, da blir det en billig bil på meg Men ellers, bilen ble hentet 17 september, lokal fyr som hadde den å skulle selge den til fordel for en 535 E34, bilen går fint, den har gått 270k nå da, bør skifte foringer, stag og slikt i forstilling, motor svetter litt, tikker gjør den og litt, men ellers så er det meget lite rust å finne, vært på bukk men vanskelig å finne noe spesielt, litt er det selvfølgelig , men overraskende lite til en 82 mod å være vill jeg si. Det som er er 2 stjerner på 2x2cm på hver side av dempertårnene fram, ikke på de, men på siden av de. Skal ordne med bilder senere. Bilens utseende ser rett og slett ikke ut, det er et fargekart med forskjellige farger på dører, skjermer panser og generelt sliten å stygg i lakken , bakluke er bulket å styr. Men prioriterer understell og rust først uansett. Jeg har brukt den i helga nå, å den virker tight og fin å kjøre. Skilt er det, men må inn på eu i november, så tror jeg bare tar av skilta til neste sesong, prøveskilt i vinter Bilen har ingen frontplate, og bare klasket på noen fangere når jeg kjøpte den, men vet om en liebig leppe til salgs, så det kan hende det blir noe sånt etterhvert, men tiden vil vise. Dempertårn bak er fri for rust og under finner jeg ingenting. Planene nå framover er å koste på golfen litt , så jeg setter denne ''litt'' til sides og bruker den fram til november, men små endringer kommer titt og ofte. Bilens interiør er et stygt orginalt marine blått, ikke noe fint , men det er i bra stand da, slitasje messig. Men nokk om det, tar å legger ut litt bilder nå. Ikke så mye å legge ut av enda da men :s Fargekart Ser litt bedre ut i svart-hvitt Litt stilig bilde, kjøpte meg et speilreflekskamera, så prøver meg litt fram, er skikkelig amatør. 524td og 528n
Rødbmw Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 Kan alltids få bytte den i 3er golfen da vettu:) hvis ikke så får du stå på og ordne denne;)
Haakjin Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 Hehe Tor, tror nok jeg skal fullføre denne nå Jeg lærer av mine feil ;D
Krispoo Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Du skal hvertfall ikke selge den eller bytte den inn i noe ! Fiks den, og la den vare fram til du har lappen hvertfall, selvom jeg tviler på at du klarer det Bilen var fin iallefall, gratulerer med enda en bil da
Haakjin Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 Hehe , takk for det Kriss:p Jeg skal nokk klare det ;p
Haakjin Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Da har jeg fått tatt noen litt bedre bilder med bilder av interiør og motorrom Og noen nye riiims
Jørgen Lie Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Jaa, skal bli morsomt å se hvor dette ender... Engasjementet og planene var like store, om ikke større til E30`n, men den har d jo blitt bil av allerede Håkon???
Azeton Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Jaa, skal bli morsomt å se hvor dette ender... Engasjementet og planene var like store, om ikke større til E30`n, men den har d jo blitt bil av allerede Håkon??? Bitt fin bil det. Bare ikke av han
Jørgen Lie Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 Hehe, jaa, når man har kunnskap og tilgjengelige hjelpemidler osv så tar ikke ting så lang tid nei Å kunnskapen samt hjelpemidler er vel like liten nå som da E30`n ble kjøpt, uten at jeg skal gni inn det mere enn jeg allerede har gjort Sant Håkon??? Kanskje litt mer realistisk å være ferdig til den blir veteran da
Z1 Skrevet Oktober 6, 2010 Skrevet Oktober 6, 2010 KN filteret er klarjort for vinter med varm luft fra eksosen.
Haakjin Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2010 Hehe, jaa, når man har kunnskap og tilgjengelige hjelpemidler osv så tar ikke ting så lang tid nei Å kunnskapen samt hjelpemidler er vel like liten nå som da E30`n ble kjøpt, uten at jeg skal gni inn det mere enn jeg allerede har gjort Sant Håkon??? Kanskje litt mer realistisk å være ferdig til den blir veteran da Okei , da skal jeg starte med hvordan eu-kontrollen gikk i dag? På ixen? Det var ikke jeg som hadde 6 toer feil og 1 feil hvertfall. Min skal på eu godkjenning i morgen, i dag har jeg sveiset i motorrommet selv faktisk, jeg har kjøpt en 730 delebil å satt over interiøret. Så jeg kan vell si at jeg har skilt på både E28n min og Golfen. Så dere få si hva dere vill. Jeg har også fikset servoolje lekasjen i dag. Jeg har gjort veldig mye jeg. Såå den som ler sist, ler best!!
Jørgen Lie Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Sinna Håkon? E28`n har d vel vært skilt på til dags dato, mens E30`n har vært avskilta siden 2000/2001?? Å kjøpe en 730 dele-bil klarer vi alle, og å ta ut og sett inn interiør er vel ikke store saken.. Men skal slutte å terge deg nå Bra du står på å lærer ting! Kommer med tiden alt nå skal du se, så lenge du har litt tålmod
Haakjin Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2010 Hjelper ikke det når jeg fikk høre fra ''erfarne'' folk at denne ixen går gjennom uten problemer
Glenn-Andre Skrevet Oktober 7, 2010 Skrevet Oktober 7, 2010 Destroyy selger komplett blått mtech interiør om du trenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå