Gå til innhold

Smaragdgrun E28 528| Ny tråd på bilen, info siste side (58)

Anbefalte innlegg

• Svar 857
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Takk for det :D Får vell meddele at jeg har bestilt meg noen Futura i 8.5'' og 10'' 17'' :)

Jasså du? ;)

Ja, eller du har ordnet med alt da :) Takk for det :)

Bra du fikk den på hjula igjen :applause: Kjedelig at du ikke har finni igjen RS'ene, men ser lovende ut med Futura :)

Det var gått ja :D Kjedelig med rsene ja, men håper jeg får til ett greit stuk med Futura felger også :) Jeg er litt redd for at utseende blir for moderne med de futura hjula, men jeg har en liten plan :)

Skrevet

Jeg skal love deg den dagen du får kjørt den, den er himmelsk! Jeg fikk nemlig kjørt min ett par timer idag, det var en ubeskrivelig følelse å sette seg inni bilen igjen!

Mørkt bilde på tur hjem idag :D

[ Bilde ]

Herlig! Flott å se den ute å rulle igjen :D Den skal vel lagres i vinter eller? :)

Er ikke ofte man ser E28 etter veien, og er det en å se vrir jeg nesten hodet av meg.

For meg er det nok en lang vei enda, må få sveiset kanalene på bilen også har jeg litt rust ved venstre dempertårn. Men er litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det med kanalsveisinga, tviler det blir veldig bra om jeg bare lapper den. må sikkert bytte hele kanalen.

Skrevet

Takk for det :D Får vell meddele at jeg har bestilt meg noen Futura i 8.5'' og 10'' 17'' :)

Jasså du? ;)

Ja, eller du har ordnet med alt da :) Takk for det :)

Bare hyggelig <3

ka bli d t med ny tråd da?

Han har da ikke tid til det.. Verkstedet 24/7 nå :lol: Jeg får ta en tur innom han med kamera og ta bilder til tråden hans, og inspisere bilen! :)

Skrevet
ny tråd whaaat? :D
Jasså? hvilke nye sprell skal du begi deg utpå nå? :D

Denne tråden er jo bare ett stort kaos? Så tenkte jeg heller kunne starte en tråd om den Smaragdgrun E28n, istede for å fortsette i denne tråden som jeg bare oppdaterer på bruksbiler etc :D

Hva tror dere? (Vet Pedi sier seg enig hvertfall)

Mvh

Håkon

Skrevet
ny tråd whaaat? :D
Jasså? hvilke nye sprell skal du begi deg utpå nå? :D

Denne tråden er jo bare ett stort kaos? Så tenkte jeg heller kunne starte en tråd om den Smaragdgrun E28n, istede for å fortsette i denne tråden som jeg bare oppdaterer på bruksbiler etc :D

Hva tror dere? (Vet Pedi sier seg enig hvertfall)

Mvh

Håkon

Rop ut når du har fått opp den nye tråden! kan ikke gå glipp av den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...