Steffan C Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Schmiedmann kjører 10%- Norge rabatt for tiden pga. de ikke har noen egen forhandler i Norge. Har nylig handlet 2x83mm til min 540iT av de
milhouse Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Jeg er mest sannsynlig med på kjøp av eksos hvis du skal ha. Hvis vi er flere som kjøper så får vi det kanskje billigere. Fant ikke eksos til bilen min der, men har sendt dem en mail.
Kny Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Den rabatten er vel pga. momsen, du må vel alikevel betale 25% mva når du får eksosanlegget ditt til Norge?
///MPower Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 Den rabatten er vel pga. momsen, du må vel alikevel betale 25% mva når du får eksosanlegget ditt til Norge? det stemmer, men likevel var det grei pris, er vel egentlig ikke noe "rabatt" heller siden danske kronen er verdt mer og.
///MPower Skrevet September 26, 2010 Forfatter Skrevet September 26, 2010 Jeg er mest sannsynlig med på kjøp av eksos hvis du skal ha. Hvis vi er flere som kjøper så får vi det kanskje billigere. Fant ikke eksos til bilen min der, men har sendt dem en mail. da må jo en av oss få det sendt hjem til seg og så må en sende det videre, da går kanskje vinningen opp i spinningen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå