kje Skrevet Januar 19, 2011 Forfatter Skrevet Januar 19, 2011 har du comfort rele... vis du har ? Hva slags ekstrautstyr må være i bilen for at æ skal ha det? Har hele ledningsnettet liggende i en egen eske, så det vil isåfall befinne sæ der
Bmw 525ix Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 har problemer med vindusviskerne (bare høy hastighet), sentral lås, el. vindu og el. takluke... har lest litt rundt innpå her og har sett at det kan være stor sannsynlighet at det er det... sitter i sikringsboksen under venstre baksetet... enten grønt eller svart...
kje Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Skrevet Januar 20, 2011 har problemer med vindusviskerne (bare høy hastighet), sentral lås, el. vindu og el. takluke... har lest litt rundt innpå her og har sett at det kan være stor sannsynlighet at det er det... sitter i sikringsboksen under venstre baksetet... enten grønt eller svart... Okay. Har det helt sikkert da Har du et delenummer eller noe? Greit å vite sånn ca hva æ leter etter når æ ser gjennom kassa med ledningsnettet. Er liksom mer enn bare et relé
Bakken92 Skrevet Januar 20, 2011 Skrevet Januar 20, 2011 han typa der har lik lue som meg;P digger den lua ass;P
kje Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 Ah. Er den såkalte grunnmodulen du ønsker? Har to eller tre av de liggende tror æ Sitter under baksetet venstre side, side om side med relémodulen? Skal sjekke hva slags delenummer som står på mine...
Kristianjohnsen87 Skrevet Januar 25, 2011 Skrevet Januar 25, 2011 hvilken tilstand er høyre og venstre fremskjerm? og hvilken pris skal du ha for dem? vet du om dem passer en 95 mod med bredfront?
kje Skrevet Januar 25, 2011 Forfatter Skrevet Januar 25, 2011 hvilken tilstand er høyre og venstre fremskjerm? og hvilken pris skal du ha for dem? vet du om dem passer en 95 mod med bredfront? Venstre framskjerm er solgt, men har fremdeles høyre. Den er hel og fin lik venstre skjerm på bildet Kan selvfølgelig sende bilder av den om du er interessert. Framskjermene er like uansett front og modell så vidt mæ bekjent.
Juanito Skrevet Februar 10, 2011 Skrevet Februar 10, 2011 Hei. Jeg har en BMW 520 I (E34) 1990 modell. Bilen er i meget god tilstand og i bruk hver dag, men mangler noen få ting. Hva vil du ha for disse tingene komplett? Forskjerm høyre side, frontlykter begge sider, lister diverse plast samt tåkelysene dersom de ikke allerede er solgt. Kan radiatoren brukes på min bil? Jeg trenger også varmeregisteret, men har ikke anelse hva type som allerede står i.
kje Skrevet Februar 10, 2011 Forfatter Skrevet Februar 10, 2011 Dessverre har æ bare frontlykt høyre side. Plastlistene kasta æ. Ville ikke kjøpt annet enn nye sjøl iallfall. Tåkelysene er også solgt. Varmeregister? Tenker du på varmebatteri? Har du bilde eller noe? Forskjerm og frontlykt høyre side går for 500,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå