Wolfeh Skrevet September 26, 2010 Skrevet September 26, 2010 Bilen min har fusket en stund og vi har vært innom mange områder som kunne være årsaken. Men her om dagen la jeg merke til en merkelig mekanisk rasling ifra bilen. Hadde den oppe på bukker og det kom fra den ene katalysatoren. Veldig lik denne: Nå har jeg sett på litt deler og originale katalysatorer koster vist 12.000kr per stykk på gs bildeler. Så jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre. Noen som har noen alternativer?
baremats91 Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 det billigste blir å gå for uoriginal, som f.eks biltema eller mekonomen om de har, men veit ikke om det er lovlig med biltemas katalysatorer, det er det nok noen andre her inne som har svar på
camxer Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Biltema har jo noen som går opp til 4l og de er ganske rimelige. Er jo ingenting ulovlig med de sålenge de gjør jobben sin? Kan jo fylle på f.eks 30% E85 før CO2 testen for å så være på den sikre siden hvis man tviler på kvaliteten
Kristiankiss Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Kan jo få deg tak i billig delebil fra sverige el tyskland, trenger bare momses inn:D se www.blocket.se eller www.autoscout24.de
baremats91 Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 blir vel kanskje litt brutalt å importere inn en bil fra sverige for å skaffe seg 1 katalysator
740AV Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 http://cgi.ebay.de/KATALYSATOR-AUSPUFF- ... 588986951b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå