øyvind bp Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Hei, er det noen som vet om noen 5,1/4'' høytalere som gir mere bass og fyldigere lyd en originale høytalere. Jeg har en e34 touring, som det ikke er noe særlig bra lyd i. Er byttet til alpinahøytalere og diskanter foran, men står originale i bak. Synest lyden er preget av for mye diskant, og kan nesten ikke høre noe av lyden som kommer bakfra, selv om jeg har fadet mye av lyden slik at det skal komme mere lyd bakfra en forfra. Eller er eneste måte å få bedre lyd, å skaffe seg en sub? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Er det for mykje diskant, er det vel berre å dempe diskanten?? Kvifor skal du høyre lyden bakfra? Når eg oppgraderte anlegget i min e34, so kobla eg ut høgtalerene bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Når jeg skrur ned diskanten forsvinner mye av hele lyden. Er rett og slett for lite fylde og bass der. Tenkte jeg kunne få hjelp fra høytalerne bak da det ikke er diskanter der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Kan ikkje du dempe diskanten på delefilteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Korsn spiller er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 pioneer 6200, helt ny. http://www.pioneer.no/no/products/25/12 ... index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Da kan jo du enten oppgradere høyttalerne bak, eller montere en liten aktiv sub. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 noe tips til liten aktiv sub. Har sett en liten rørsub på biltema, men er litt skeptisk. Noen som har testet den? 6'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Hvor mye skal du bruke? og hvor god plass har du til subkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øyvind bp Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 helst så liten som mulig. Og toppen et par tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 http://www.iceaudio.no/index.php?func=varer&vnr=15073 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå