sladjan Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Driver å prøver å finne ut av ABS feilen på en 1997 316i. På carsoft fikk jeg feilen om at ABS venstre foran var defekt, skiftet denne og lyset står fortsatt på. Hvordan kan jeg finne om om den andre er bra evt. ? Noen erfaringer rundt dette? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Slett feilminnet med carsoft, så skal du se lyset forsvinner, men aner meg at du ikke har carsoft selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Skal vel ikke være nødvendig å slette feilen via carsoft? 100 meter med kjøring så skal lyset forsvinne på dashbordet. Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ralph Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Hvis den gamle har irra mye eller om det er mye dritt i hullet så vil det ikke hjelpe å bytte sensor, må rense det også. Gått på en smell der selv ^^ Lyset skal slokke av seg selv, skal ikke være nødvendig å slette feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Bilen har stått i 2 år, etter å ha blitt startet igjen kom lyset på. Jeg skiftet nå den ene på venstresiden og kjørte noen hundre meter men ingenting er bedre. Den ene jeg skiftet var "irra/rustet" så ser for meg den andre er helt lik, Skal prøve å skifte den også og komme med en tilbakemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå