Kristian H. Foss Skrevet September 26, 2010 Share Skrevet September 26, 2010 Hei. Skal bytte ut spilleren i E34n min. Kravene er: Pioneer. Matchende belysning, Amber etc. Ipodfunksjon, og helst BT handsfree. Noen som kan anbefale meg en god spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 jeg er litt fan av SD4100, den har ikke blåtann.. Men hvis du kikker på den spilleren og modeller over den så tenker jeg du finner raskt en du kan få mye glede ut av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbj93 Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 MVH-8200BT er en utrolig god spiller som støtter det meste av hardware og software.... men koster rundt 4k..... men den har alt du ser etter og sikkert mer vet ikke hva du tenker på i pris..... eller hva som er matchende belysning eller så har du jo DEH-6200BT til 2,5k denne har også alt du trenger men til en rimeligere penge gode spillere begge to hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 MVH-8200BT er en utrolig god spiller som støtter det meste av hardware og software.... men koster rundt 4k..... men den har alt du ser etter og sikkert mervet ikke hva du tenker på i pris..... eller hva som er matchende belysning eller så har du jo DEH-6200BT til 2,5k denne har også alt du trenger men til en rimeligere penge gode spillere begge to hvertfall Med matchende farge tenker jeg på orange/ amber. Skal sjekke ut disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon6 Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Hva med , deh.p88rs . noe av det beste fra pioneer etter min mening med tanke på hiend lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Denne har jeg! Og fyller alle kravene dine: Bluethooth, AUX inngang, MP3 CD og amber belysning. Det følger med egen mikrofon til spilleren så du kan bruke bilens stereoanlegg som handsfree. Pioneer DEH-P65BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 Her ser du spilleren i min E36 En spiller jeg absolutt kan annbefale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 hvorfor MÅ det være pioneer ? alpine er jo mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwm535i Skrevet Oktober 31, 2010 Share Skrevet Oktober 31, 2010 8200 bt har ikke noen cd spiller det er en ren media avspiller bare så du vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 Denne har jeg! Og fyller alle kravene dine: Bluethooth, AUX inngang, MP3 CD og amber belysning.Det følger med egen mikrofon til spilleren så du kan bruke bilens stereoanlegg som handsfree. Pioneer DEH-P65BT Hadde DEH P-55BT i E36n, var nesten helt lik den du har, var veldig fornøyd med den. Men har gått ut av produksjon og sortiment i alle butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 hvorfor MÅ det være pioneer ? alpine er jo mye bedre Må ikke være Pioneer, men har gode rabatter gjennom jobben. Dessuten har Alpine hvitt display, jeg er ute etter hel-amber. Fant denne, men virker litt kjip! http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 8, 2010 Share Skrevet November 8, 2010 Blitt noe ny CD spiller på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet November 8, 2010 Forfatter Share Skrevet November 8, 2010 Blitt noe ny CD spiller på deg? Nei, har vært litt sløv på dette i det siste. Skal se om jeg ikke får kjøpt noe snart. Kansje ta en titt på den Clarion spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet November 9, 2010 Share Skrevet November 9, 2010 Bare det er noe som glir inn i kupen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå