Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et sett kammer tilsalgs, det er 292" og 284" kammer. Disse har gått 15 min i motoren min. Satt dem inn og kjørte 15 min på rullende landeveien til KRB Trading før de ble tatt ut av motoren igjen fordi jeg ikke var fornøyd med resultatet. Dette er et supert oppsett for en som ønsker en ganske så sprek motor med Carbonbox og standar topp.

Min plan er å bygge ny topp og enda mere sinna kammer etterhvert, derfor er disse til salgs.

Kammene er kjøpt nye hos KRB Trading i mars 2010.

Selges for 5000 kr.

Skrevet
Har et sett kammer tilsalgs, det er 292" og 284" kammer. Disse har gått 15 min i motoren min. Satt dem inn og kjørte 15 min på rullende landeveien til KRB Trading før de ble tatt ut av motoren igjen fordi jeg ikke var fornøyd med resultatet. Dette er et supert oppsett for en som ønsker en ganske så sprek motor med Carbonbox og standar topp.

Min plan er å bygge ny topp og enda mere sinna kammer etterhvert, derfor er disse til salgs.

Kammene er kjøpt nye hos KRB Trading i mars 2010.

Selges for 5000 kr.

Dette var billig :) Hvor mange hk fikk du ?

Skrevet

Ble Ikke så mye hk hos meg da oppsette kammer/ stempler ikke ville gå overens... Så tallene ble ikke noe å skryte av i min motor. Men i en vanlig motor vil disse kammene gjøre store underverk sammen med en CarbonBox. ;)

Kan også være behjelplig med å få bygd om standar kamdrev om til justerbare også om det ønskes.

Skrevet

Ja dette er kammer slipt opp fra ny emner. Følger med nye lashcaps,men da er prisen 6000 for alt. så det er ikke noe problem ;) Ville vært ypperlig til deg dette Helge....

Ja blir mest trolig 308/320 ja... Men er i gang med å bygge banebil nå også så toppen blir et lite langtids prosjekt på M3n ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...