GoldPearl_E30 Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Lurer på følgende... Hvor mye hk får man GODKJENT i ett e30 karosseri? Noen her som har no peil på detta, el har vært borti det?? Se bort ifra alle andre faktorer, bremser osv., d blir i neste omgang. Mvh ///Karsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Tror ikke det er hk det kommer an på. Problemet er å få godkjent motorer som ikke er originale. da kreves det labtest av avgass. Er vel kun lab i sverige og tyskland som jeg vet om. Det de fleste gjør, er å stappe i en annen umodifisert motor fra bmw med kjent avgass. Vekta på bilen etter bygging må ikke overskrides det som den tyngste av e30 veier. sikkert m3 i ditt tilfelle. Så må bilen ellers være lik m3. mhht bremser, stag, understell osvosv... Sikkert noen her inne som kan bekrefte/avbekrefte det? Maaaange tråder her så det er bare å sette i gang å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 tror ikke du får godkjent noen høyere vekt enn det som er angitt i vognkortet på den bilen du skal bygge på.. altså 316 er kjip å bygge utifra. skyt meg om jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GoldPearl_E30 Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 ok. Jeg har allerede godkjent m3 motoren i 320 korosseriet, så d er helt i orden... men ett par år etter d ble gjort, så ble d jaggu montert snurr på'n gitt Så har litt lyst til å prøve å få d gjodkjent, tengte å bruke bremser fra e46 m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 En på forumet her fikk akkurat bekrefta at han kunne gjøre det med henhold til vekta til m3. Så lenge bilen ble likt utstyrt som m3 mhht bremser, understell osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wracul Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Alt kommer an på det lokale bt kontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GoldPearl_E30 Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 veit d er noen som har fått turbo på 6'er godkjent i m3 karosseri... og e30 m3 karosseriet er vel likt som ett vanlig e30 kaross? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GoldPearl_E30 Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Alt kommer an på det lokale bt kontoret. Hehe, skal IKKE prøve meg på mitt lokale bt kontor nei! Klovner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GoldPearl_E30 Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Noen flere med tanker rundt dette emnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå