bmwkizn Skrevet September 27, 2010 Skrevet September 27, 2010 Som topic sier så ønsker jeg å kjøpe et helt å pent panser til min E36 coupe. Helst i diamant svart metallic og uten rust og bulker. Men annen farge går også hvis prisen er rett. ta kontakt om du har Facelift grillramme er også av intresse. Helst i Trøndelag pga dyr frakt på slikt.
Deadsent Skrevet Oktober 3, 2010 Skrevet Oktober 3, 2010 Har et liggende, men er desverre ikke strøkent.
bmwkizn Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Har et liggende, men er desverre ikke strøkent. Og det vil si?
NSR Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Jeg har et gult panser som er strøkent. Ingen rust eller bulker (ihvertfall ikke lagt merke til noe). Men holder til på østlandet (5mil sør for Oslo).
bmwkizn Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Er panseret fra en coupe? eller det fra den sedan,en på avatarbildet ditt? Usikker om panseret passer fra sedan.
NSR Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Kommer fra coupè. Er ikke det på avatarbildet (det er grønt & svart).
bmwkizn Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Ok. Skal ha det i bakhodet i tilfelle det ikke dukker opp noe nermere der jeg bor. Det er ganske ukurrant å sende slike ting. Jobber selv på Tollpost så vet hvordan ting blir plassert i conainere
NSR Skrevet Oktober 4, 2010 Skrevet Oktober 4, 2010 Ok. Skal ha det i bakhodet i tilfelle det ikke dukker opp noe nermere der jeg bor. Det er ganske ukurrant å sende slike ting. Jobber selv på Tollpost så vet hvordan ting blir plassert i conainere Du får ta en Oslo og/eller Sverige tur, så kan du plukke opp panseret i samme slengen
bmwkizn Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2010 Tja. Hvis jeg skal til Sverige så blir nok det der en omveg, da jeg bor bare 1-1,5 time fra svenskegrensa Men kan sjekke litt om noen andre jeg kjenner skal den vegen hvis det ikke dukker opp noe i nærområdet snart
Hjelen Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Vet av ett diamant panser, er usikker på tilstand. men kan sjekke det ut
bmwkizn Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2010 Vet av ett diamant panser, er usikker på tilstand. men kan sjekke det ut ja gjør det Det jeg har er fullt av småbulker ihvertfall, så trenger absolutt et nytt
Hjelen Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 mente diamantsvart panser:) men det skjøne du vel gikk litt fort i svingene. Skal ringe å høre med en gang
Hjelen Skrevet Oktober 5, 2010 Skrevet Oktober 5, 2010 Det panseret jeg nevnte var ikke strøkent. 2 bulker (en var dårlig sparkla), også noen rustflekker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå