Gå til innhold

Strøken taklukekasett med luke og motor E36 coupe.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kommer fra -97 modell bil og er lite kjørt. Fargen er Estorilblau. Fornuftige bud på PM mottas.

Delen befinner seg i Haugesund.

kan gi deg 1000 kr ink frakt!

Skrevet
Kommer fra -97 modell bil og er lite kjørt. Fargen er Estorilblau. Fornuftige bud på PM mottas.

Synes du virkelig at 1000,- inkl frakt er fornuftig?? Bare taklukekassetten koster fra 1500,- pluss mva hos hogger.

Frakta på en slik kassett er ihvertfall 250,- om ikke mer. Dette betyr at du vil betale meg 750,-

Da skal jeg heller bruke den som søkke i sjøen.

Skal noen andre legge inn fornuftige bud, så husk å koble til tenkeapparatet først.

Skrevet

Synes du virkelig at 1000,- inkl frakt er fornuftig?? Bare taklukekassetten koster fra 1500,- pluss mva hos hogger.

Frakta på en slik kassett er ihvertfall 250,- om ikke mer. Dette betyr at du vil betale meg 750,-

Da skal jeg heller bruke den som søkke i sjøen.

Skal noen andre legge inn fornuftige bud, så husk å koble til tenkeapparatet først.

ja det er et fornuftig bud!

vis du ser hvor mangen slike kassetter som ligger for salg så ja..

jeg dritter i hva høggeren tar for den, hos en høgger ligger altid delene høyere i pris..

Prisen kommer jo ann på hva kjøper er villig til og betale.. og det er ikke akuratt verden største marked for en takluke kassett til en e36!!!

De kassettene ligger på mellom 1000 - 1500 kr her inne.

Jeg ga bare et bud! Vis du hadde vært litt voksen kunne vi blitt enig om pris men du har tydelig vis ikke på ditt ''tenkeapparat''

så for min del kan du bare hive det på sjøen for deg er jeg ikke int i og handle med!

Skrevet

Jeg setter pris på at du ikke vil handle med meg. Jeg forstår egentlig ikke hvorfor du er interessert i en slik kassett ettersom du skriver at de aldeles ikke er ettertraktet her inne. Da må det jo bety at ingen trenger dem.

Dine 750,- eksl frakt i bud er uansett halv pris av 1500,-

Ingen selger deler til halv pris med mindre de er stjålet / rustet / ødelagt eller selger er i desperat pengenød.

Skrevet
Jeg setter pris på at du ikke vil handle med meg. Jeg forstår egentlig ikke hvorfor du er interessert i en slik kassett ettersom du skriver at de aldeles ikke er ettertraktet her inne. Da må det jo bety at ingen trenger dem.

Dine 750,- eksl frakt i bud er uansett halv pris av 1500,-

Ingen selger deler til halv pris med mindre de er stjålet / rustet / ødelagt eller selger er i desperat pengenød.

hva har det at jeg trenger en takluke med at de ikke er ettertraktet og gjøre ?

jeg trenger en pga av kjøpte en bil som var gjort hærverk på..

og det er jo altid en og annen som trenger noe som ikke er ettertraktet! det er jo en og annen som kjøper spylervæske tanker og selvom det ikke er ettertraktet vare!

men som jeg sa var ikke 750kr maks av det jeg er villig til og gi! det var bare et sted og begynne... kunne gledelig gitt mye mer, forstår ikke den holdningen din! jeg har vel ikke gjort deg noe?!?!

kjøpte takluke og komplett svart taktrekk for 1800 kr i dag av en meget seriøs selger/bruker!

Så tenker vi slutter denne diskusjonen her for det blir for barnslig! du sitter og vrir på det jeg sier som en annen 3 åring! jeg kom med et start bud, du kunne bare valgt og si: beklager vil ha mer for den. eller lignende.. det var absolutt ingen grunn for deg og bli frekk..

takk for meg!

Skrevet
Enig. Det er lettest å avslutte en diskusjon når man er tom for argumenter.

Hehehehe. Du er faen meg dum i hode :)

Skrevet
Enig. Det er lettest å avslutte en diskusjon når man er tom for argumenter.

Hehehehe. Du er faen meg dum i hode :)

Ja jeg føler meg veldig underlegen her jeg sitter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...