vegardk Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Etter mye mas av Helland er det på tide å legge ut en tråd om min e28:) Bmw e28 528i 1986/87 utstyr: 4xel.ruter aircondition takluke full defa sentralås 17" alufelger mtech shadowline baklykter Planer for bilen i første omgang er: mtech rundtom - done tonede ruter hele veien - done skift eksosanlegg- done ta mesteparten av rusta før det blir verre - det er blitt verre :s skift pedaler å sette inn manuell girkasse - done sperre - sveisa sperr blir i første omgang Montert nye tåkelys Montert mtech ratt:) Montert powerfilter Skifting av bakrute Skifting av bakrute Montert senkesett og felger Slik var den da jeg kjøpte den
E46-driver Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 en liten motor/motorom vask hadde gjort seg...
helland Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 velkommen etter skriv litt om utstyr og div ? planer ?
vegardk Skrevet September 28, 2010 Forfatter Skrevet September 28, 2010 motorom vask blir vel tatt ganske snart ja:D
vegardk Skrevet September 28, 2010 Forfatter Skrevet September 28, 2010 mest lyst på d ja, men er jo ikke så lett å få tak i:/
vegardk Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Da var eksosen bytta ut med god hjelp av en venn:) ble 3.5" rør:) lyden ble kasnskje i det meste laget, men skal jo være litt bråk av en e28:) snodig patent, men funka bra:)
vegardk Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 Da har jeg også gåttt til innkjøp av manuell girkasse og pedaler:) mangler bare mellomaksling nå.. noen som har? pm meg:)
ealoken Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Da var eksosen bytta ut med god hjelp av en venn:) ble 3.5" rør:) lyden ble kasnskje i det meste laget, men skal jo være litt bråk av en e28:) snodig patent, men funka bra:) hvorfor ødelegge en sånn bil med masse unødvendig bråk?
Akmadden Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Skal være litt bråk når du bor på bygda, sånn at nabon hører at du kommer på kaffe!
helland Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 Masse bråk er det ikke, det er grom 6`er lyd! Det er det det skal være av disse gamle grom-bilene ! hvorfor ødelegge en sånn bil med masse unødvendig bråk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå