vegardk Skrevet November 12, 2010 Forfatter Skrevet November 12, 2010 nei, har ikke det nei. men står 2.8 motorer overalt her, har jo en selv å, må bare flytte over toppen. tror jeg kjøper komplett motor:)
helland Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 Okei Skulle du ikke bygge om til 3.5 da? ja? jeg venter også på det
Haakjin Skrevet Desember 2, 2010 Skrevet Desember 2, 2010 Steike , den ble veldig fin med den BBS fronten der. Er vell ikke hypp på å selge bare fronten igjen? Eventuelt hvor du fikk tak i den?
Haakjin Skrevet Desember 6, 2010 Skrevet Desember 6, 2010 Ja, jeg er kjempe interessert i den jeg hvertfall. Kan du ikke sende meg en pm med prisantydning?
vegardk Skrevet Desember 14, 2010 Forfatter Skrevet Desember 14, 2010 har vært litt rolig her i det siste nå, men kommer sterkt tilbake over nyttår. m-tech styling, pedalsett, girkasse og motor er i boks:) mangler bare mellomaksling og sperrediff så er vel "vinter bilen" på veien igjen:) bilder kommer når jeg får begynt.
vegardk Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Skrevet Januar 14, 2011 da har jeg fått ett stort hull i blokka og oljen bare spruter ut! nå blir det straks motorbytte samt girkasse bytte. kommer med bilder:) RETTELSE.. hullet var ikke i blokka, men på oljefilterhuset:) ble litt letta da jeg oppdaget det:)
vegardk Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Skrevet Mars 9, 2011 da har jeg gått til innkjøp av mtech fangere og sideskjørt, bilder med fangere på bilen kommer fortløpende
Hjelen Skrevet Mars 9, 2011 Skrevet Mars 9, 2011 Det gikk fort:) En time siden du masa om penger på facebook
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå