vegardk Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 høres flott ut Håkon, Stemmer d som Jøran sier her, det er b28 som skal inn igjen ja. men denne gangen med manuel
vegardk Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 Litt flere bilder da var pedalene satt inn motor på tur ned i bilen blidspent kar/ ///Mordi motor inn og på plass.
HagenJR Skrevet April 6, 2011 Skrevet April 6, 2011 regner med å få start på den i kveld Blir ikke det når du skal sitte å spise hele dagen ;D Får gå ut å begynne litt me E23'n jeg da sikkert
vegardk Skrevet April 6, 2011 Forfatter Skrevet April 6, 2011 regner med å få start på den i kveld Blir ikke det når du skal sitte å spise hele dagen ;D Får gå ut å begynne litt me E23'n jeg da sikkert hæh? er på tur
marjoh Skrevet April 7, 2011 Skrevet April 7, 2011 flott bil et tips er å plassere luftfilteret mer mot fronten og nærmere kanten, mer kaldt luft og mindre varme fra motor, får rør med bøy på biltema!
vegardk Skrevet April 7, 2011 Forfatter Skrevet April 7, 2011 da starta bilen ja måtte eksperthjelp til haha:P
vegardk Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 da er recaro stolene snart sammensatt legger ut noen bilder av stolene, komplett ferdigsatt blir i morgen pga av feil fra skinnsaumen.....
vegardk Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Var til ///Mordi i dag og skulle skru av bunnpanna, fikk av bunnpanna og da kom vi på at vi skulle "Flamme lakkere" ett e23 Panser:) her er resultatet før vi har dynka det i saltvann:P
vegardk Skrevet April 12, 2011 Forfatter Skrevet April 12, 2011 Rynke krem? kommer bort det meste når jeg får satt inn selve "rumpa" ;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå