CandyCab Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Hei, vurderer å kjøpe en 118d. og har noen spørsmål. Kan noen kunne fortelle meg om denne bilen er faceliftet eller ikke? Er det noen standard / kjente feil med denne modellen? Har en bil med ryggesensor å har vendt meg til dette ganske så bra, er dette noe det går ann å ettermontere uten at det koster skjorta? Dyre servicer? (Pris eksempler gjerne) http://pal.finn.no/pal/car1/car/object?finnkode=23996616&sid=sid/2010/9/28/15/xz0841285681274973y Har hatt en del uflaks når det gjelder bil kjøp så vil undersøke litt denne gangen før jeg slår til... På forhånd Tusen takk for alle svar.
T. Thøgersen Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Hei, vurderer å kjøpe en 118d. og har noen spørsmål. Kan noen kunne fortelle meg om denne bilen er faceliftet eller ikke? Er det noen standard / kjente feil med denne modellen? Har en bil med ryggesensor å har vendt meg til dette ganske så bra, er dette noe det går ann å ettermontere uten at det koster skjorta? Dyre servicer? (Pris eksempler gjerne) http://pal.finn.no/pal/car1/car/object?finnkode=23996616&sid=sid/2010/9/28/15/xz0841285681274973y Har hatt en del uflaks når det gjelder bil kjøp så vil undersøke litt denne gangen før jeg slår til... På forhånd Tusen takk for alle svar. Denne bilen er en en Pre-face, altså en 122hk(M47) istedet for 143hk (N47) som det er i facelift. Ellers er 1-serien veldig driftsikker og pålitelig, med lite generelle feil og svakheter. Men de fleste preface bilene har vært litt plaget med knirking i div interiørdeler, og noen oppfatter dem som litt "billige" innvendig. Service er veldig varierende, disse har ett såkalt "behovsorientert" serviceopplegg, der bile selv logger hav den trenger og når den trenger service. Dette er lett tilgjengelig å lese av via kjørecomputeren. Har selv en preface 118d Msport, og er veldig fornøyd med bilen, og kan trygt anbefale en 1-serie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå