JE Motorsport Skrevet September 28, 2010 Skrevet September 28, 2010 Original skisekk kassett for bruk i bakseterygg. Dette er altså pose/trekk til å ha ski i gjennom bakseteryggen slik at ikke skiene skader eller fukter til bilen innvendig. Trekket legges sammen i kassetten og trekkes ut ved bruk. Denne skiposen er så og si ikke brukt! Selges for kun 300 + frakt
JE Motorsport Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2010 hva slags e36 passer denne posen i? Den kan brukes i alle E36
stiann Skrevet Oktober 23, 2010 Skrevet Oktober 23, 2010 hva slags e36 passer denne posen i? Den kan brukes i alle E36 det er forskjellige delenr så da er dem vel ikke like? vis din passer i cab så kjøper jeg den
JE Motorsport Skrevet Oktober 24, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2010 hva slags e36 passer denne posen i? Den kan brukes i alle E36 det er forskjellige delenr så da er dem vel ikke like? vis din passer i cab så kjøper jeg den Merkelig, jeg kan ikke skjønne hva som er forskjellen i så fall... men skal ikke garantere noe.. Denne kommer forøvrig fra en 97mod e36 touring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå