Gå til innhold

Hva er div. slanger til på e30 320 motor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bytte motor fra 320 til 325. Er mange flere utganger og slanger på innsuget til 320 motoren enn det er på 325 motoren.

Noen som har en forklaring på hva de forskjellige slangene er til og om de er nødvendig.

Og evt. hvilke slanger som jeg skal flytte over til 325 motoren?

320 innsug og div slanger:

rxmefhwnftr18rrrt9kj.jpg

snxiexyto6wio83gb0sg.jpg

snxiexyto6wio83gb0sg.jpg

w6041erl6a3rowxn36ex.jpg

325 innsug:

pjnfnw81r7zjbtvnuo5l.jpg

Skrevet

du har en preface 320 motor hvertfall :P og mest sansynelig en facelift 325 motor. mesteparten av vakum slangene på 320 motoren er til tomgangen og masse annet dill. men du må mest sansynelig bytte litt av ledningsnettet på bilen din for og få 325 motoren til å funke

Skrevet

Stemmer nok at 320 motoren er en preface. Men er nokså sikker på at 325 motoren også er en preface, i og med at den kommer fra en E30 325 ix 87 mod. (Men kan jo aldri være sikker)

Bilen som 320 motoren stod i, er jo en facelift.

Hvordan kan jeg evt. sjekke 325 motoren om det er preface eller facelift? Ledningsnettet som fulgte med er hvertfall til en preface (men er ikke sikkert det er ledningsnettet som hører til motoren)

Mvh stefan

Skrevet

Lurer på om 325 motoren er en preface eller facelift. Evt. hvordan jeg kan sjekke opp i dette selv.

Og som det står tidligere i tråden; hva de forskjellige slangene på 320 motoren er til!?

Følgte ingen slanger med 325 motoren, så lurer derfor på hvilke slanger som skal hvor på 325 motoren!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...