BMWE30I Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Har et litt sært problem med vidusviskerne på min 525i 1991mod, vindusviskerne starter av seg selv og slutter som de selv føler for det Og det spiller ingen rolle om de er slått av helt, så nå har jeg fjernet sikringen så de kun fungerer på full guffe, men ikke særlig behagelelig siden de slår nedig panseret Det som jeg har gjort for å prøve å løse probleme er og : Skiftet vidusvisker bryter : skiftet rele : prøvde å bytte om modulboksen under baksete.. Så nå kommer jeg ikke på noe jeg kan gjøre, håper det er noen som har hatt lingnende problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Still inn viskerne litt høyere, så slipper du ihvertfall at dee slår nedig panseret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Takk for den skjønner det da, men er hjelper ikke meg noe særlig da.... bumpbump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hællo Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xibriz Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Siden du har skiftet rele, gjenstår bare kontaktfeil. Så.. hvor interessert er du i at dette skal fungere? Riv opp hele bilen å sjekk ledningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Siden du har skiftet rele, gjenstår bare kontaktfeil.Så.. hvor interessert er du i at dette skal fungere? Riv opp hele bilen å sjekk ledningene. Vi snakker nok en overledning en plass dessverre. Følg ledningene og sjekk status. Går lettere om du har koplingskjema og multimeter for hånden. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå