e-30335i Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 har nå bestilt kjedestrammer til bilen min. menhar aldri før bytta en slik eller vært borti kjede. men har da vært borti reimer. åssen gjøres dette? hvor må motor stå når jeg gjør dette?
325ti Skrevet September 29, 2010 Skrevet September 29, 2010 Skru den ut og sett inn den nye. easy peasy. ikke drei motoren når strammeren er ute så klart.
e-30335i Skrevet September 29, 2010 Forfatter Skrevet September 29, 2010 det er ikke værre en det altså? men tenkte da på om jeg av en eller annen grunn skulle klare å sette den en tann feil, eller ikke dent mulig??
e-30335i Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 ok! så kjekt da! da virker det som detta er litt lettere. er det noe som vet om en diy eller noen bilder??
e-30335i Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 er den strammeren noe jeg må stramme selv eller er det bare å bytte den??
325ti Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 strammeren gjør den jobben selv. enten er der en som går på oljetrykk eller så er den fjørbelastet. uansett gjør den jobben sin selv. om den ikke er oljetrykksdrevet er det en god oppgradering og gjøre. altså bytte til en som går på oljetrykket. Er det den som er fjeørbelastet så pass på og bytt alt i den. fjør og det hele. Når de gjelder selve jobben er det bare og skru ut den gamle og skru inn den nye. ligger på eksos siden omtrent midt på registerdekslet. Lykke til:)
e-30335i Skrevet September 30, 2010 Forfatter Skrevet September 30, 2010 lykke til trenger jeg på denne jobben føler jeg! hehe ingen som har noen bilder?? er jo elvsagt drit redd for å drite meg ut på denne jobben!
abbath Skrevet September 30, 2010 Skrevet September 30, 2010 er ikke no stress bare ikke press inn den tappen som går ut når den får olje trykk for da kan den fly ut og da må den byttes igjen. gjorde dette for noen år siden daa jeg byttet topp pakning på en 318is. men om du bare skrur ut den gamle og rett inn med den nye går det bra;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå